Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Tack för din fråga.
Uppsägning av abonnemang och avtal sker via vår kundservice, ring 08-550 233 00 eller mejla nat@telge.se
Våra sommaröppettider
Måndag-torsdag kl. 09.00-14.00
Fredag kl. 09.00-12.00,
endast öppet för akuta ärenden som inte kan vänta (strömavbrott, vattenläcka, avgrävd kabel eller grönt vatten).
Lunchstängt varje dag kl. 11.00-12.00.
Fastigheten Viksberg 2:459, Talltitestigen 6 har sålts med tillträde 31/8-2021. Vill därför säga upp VA- avtalet from 1/9.
Mvh
Vet inte om du hunnit läsa mitt tidigare svar. Du behöver skicka din uppsägning till vår kundservice nat@telge.se alternativt ringa 08-550 233 00