tvättstuga-bokning

har glömt eller av -bokat dom senaste tiderna, det är ovanligt men nu ville jag boka igen och det verkar inte möjligt föränns nästa månad, ska det vara så? vad är det för hemliga regler? inte jag läst. om man bokar när det är ledigt, vilket fel med det? dom andra som ska tvätta kommer väl ändå in efter en halvtimme om man glömt? så ingen större katastrof...och dom ser väl lika bra vilka tider som är lediga och kan anpassa sig därefter..och fungerar nyckeln till flera tvättstugor?
Leo Koskela Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Leo,

    Varje hyresgäst har ett maxantal tvättider att bruka per månad, på din adress är det 7 gånger per månad. Om det blir så som du säger, att ett tvättpass inte används, så har det ändå förbrukats. Det låter som att det är anledningen till att du inte kan boka en ny tvättid nu.

    Din nyckel fungerar bara till den tvättstugan som du tillhör, det går alltså inte att boka tid i andra tvättstugor.

    Vänliga hälsningar,
    Emmy Bostäder
  • verkar inte stämma! nu skulle jag boka igen och jag såg att jag missat 4 tider i maj inte 7! och den nekar...
    Leo Koskela
  • Hej Leo,

    kontakta gärna mina kollegor på kundservice via telefon eller e-post, så kan de se över vad som hänt.

    08-550 221 00 eller kundservicebostader@telge.se

    Vänliga hälsningar,
    Emmy Bostäder
  • Varans bliparna fungera inte när vi vill boka tid för att tvätta, det har gått 3 vecker nu, jag har ringt 2 gånger till kund servicen, han sade till mig att han har lagt in felanmäla det var förra veckan till nu ingenting har hänt, Vad tror ni? ska vi tvätta med handerna eller vad?  addressen är viksängvägen 4
    prince
  • Hej Prince,

    Du behöver kontakta oss på kundservice antingen via mejl kundservicebostader@telge.se eller via telefon 08 550 221 00
    Sanne-Liv

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.