Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur gör vi med tvättstugan och städning?

Hej,
Det är ett stort återkommande problem med att folk inte städar efter sig i tvättstugan. Vilket är oerhört tröttsamt att behöva städa efter andra så fort man kommer till sitt bokade pass, om inte annat väldigt äckligt att behöva tömma bl.a dammfilter i torktumlaren som är fullt med någon annans hår/damm. På Täppgatan har vi ett elektroniskt boknings system, kan ni på något sätt se i ert system vem som hade tvättstugan sist? Eller hur man kan lösa detta problem?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt inlägg.

    Jag ställer frågan till våra kundförvaltare och ber de svara på frågan

    Hälsningar
  • Hej

    Det är svårt att peka ut den skyldige, det kan ha varit hyresgästen innan hen som inte har städat efter sig.
    Men vad vi kan göra är att skicka ut en påminnelse/infoblad kring vad som gäller för den gemensamma trivseln i tvättstugan. Sedan får man hoppas att folk gör rätt för sig.

    Om du vill att vi påminner hyresgästerna om regler, som gäller i tvättstugan så ber jag dig kontakta vår kundservice via mejl kundservicebostader@telge.se eller via telefon 08 550 221 00, då vi helst inte vill lägga ut adresser här

    Hälsningar

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.