Tömning för hemsortering

Mina sopor har inte hämtats. Nu är det 4veckan. Ni har ändrat på veckorna. Vill gärna få information hemskickad i början av året så att jag inte missar att ta ut dem.
Jag har inte möjlighet plats att slänga något i,eftersom det blev ändrade veckor.
Mvh/ Janet Bashe
Janet Bashe Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Janet,

    Om dina sopor inte har hämtats på fyra veckor är det bättre att du kontaktar atervinning@telge.se eller ringer till kundservice på 08-550 222 33 så hjälper de dig.

    De ändrade veckorna innebär inte att ditt tidsintervall ändrats, endast veckonumren. Tunnorna töms varannan vecka och var 4:e precis som tidigare.

    Vänliga hälsningar

    Kicki Nät/Återvinning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.