Stadsnät

När återkommer Internet i kallfors Järna varit utan sedan i lördags?

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Tack för ditt inlägg.Då vi endast fått in 15 felanmälningar så börjar jag med att fråga om du gjort en felanmälan hos din tjänsteleverantör. Om inte så behöver du göra det. När ärendet inkommit till oss påbörjas felsökning och åtgärd.
    Nina Nät/Återvinning
  • Självklart har vi varit i kontakt med Bahnhof och de hänvisar oss till er vilket vi har gjort ett antal gånger. Vi har nu varit utan bredband sedan i lördags och jag börjar verkligen tröttna på att bli bollad fram och tillbaka, så nu kräver jag ett enkelt svar på frågan när kan jag räkna med att få tillbaka mitt bredband. Jag bor på Grevinnansväg 25 Järna och jag vet att det är fler med mig som har och haft samma problem.
    Tommy Kjellsson
  • Hej Tommy,

    Ledsen för sen återkoppling. Efter ditt inlägg gick vi direkt in och kikade på din adress och gjorde en omstart och vi hoppas att det snabbade på processen.Vill informera om att din valda tjänsteleverantör har 6 timmar som åtgärdstid och alla andra leverantörer har 30 minuter. Det kan vara bra för dig att veta. Bahnhof hade även felanmält att de själva hade problem som vi inte kunde påverka.


    Nina Nät/Återvinning
  • Hej!
    jag har ring till er idag för att fråga efter felanmälan som skickat från tjänsteleverantör till er telgenät gäller kundsnod (stadnät box),
    någon kvinna från kunsdtjänsten svarat mig ,hon varit inte tillräckligt tålmodig,nervs  på svaret och vill inte låt mig fortsätta beskriva mitt ärende.
    kunden ibland har inte tillräckligt information om era rutiner och hur ni behandla varje ärende därför man ibland repetera frågan för att fatta ordentligt,så de som jobba i kundtjänsten måste bli mer tåliga på att lyssna och svara på samtalet.
    med full respekt till de som jobba i kundtjänst.
    TARESH MUNADHEL
  • Hej Taresh,

    Tack för ditt inlägg,

    Tråkigt att höra att du inte känner att du fått ett bra bemötande av vår kundservice.
    Är det något du funderar över som jag kan hjälpa dig med?

    Nina Nät/Återvinning
  • tack för ditt svar, jag vill bara vänta att den som ska svara mig  bli mer flexibel,lyssna i lugn ,hjälpsam,svara  mig då kan jag fatta om mitt ärende utan att hon visa mig eller låt mig känner att hor är sur eller nervs..

    stor tack
    TARESH MUNADHEL
  • Hej,

    Jag förstår och tar med mig informationen vidare till ansvarig chef.


    Nina Nät/Återvinning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.