Problem med hastighet i nätet
Hej
Jag har problem med Internet från 2019-05-09. Jag har mycket låg internethastighet. Jag vände mig till min internetleverantör (A3). Han säger att detta är ett Telge Nät problem. Förra gången min leverantör vände sig till dig 2019-05-29.
Under de senaste dagarna har jag lärt mig att andra människor som bor i vårt område (Blombacka) har detta problem.
Min vän ändrade leverantören 2019-05-27. Den nya leverantören sa att stadsnät har fel.
Jag har problem med Internet från 2019-05-09. Jag har mycket låg internethastighet. Jag vände mig till min internetleverantör (A3). Han säger att detta är ett Telge Nät problem. Förra gången min leverantör vände sig till dig 2019-05-29.
Under de senaste dagarna har jag lärt mig att andra människor som bor i vårt område (Blombacka) har detta problem.
Min vän ändrade leverantören 2019-05-27. Den nya leverantören sa att stadsnät har fel.
Följ inlägget
0
följare
Vad tråkigt att du upplever en låg hastighet i din uppkoppling i Stadsnätet.
Problem med lägre hastighet i Stadsnätet kan bero på flera saker och det är därför viktigt för oss att få ett felmeddelande från din tjänsteleverantör skickat till oss så att vi kan gå in och titta på hur det ser ut på din specifika adress.
För att göra en felanmälan vänder du dig till din tjänsteleverantör.
Hälsningar
Kanske pratar du med varandra utan mig?
Tack
Bra då har din tjänsteleverantör A3 lämnat ett ärende till oss tisdag den 28/5. Vi arbetar med de ärenden som kommer in till oss i turordning och kommer att återkoppla till dig alternativt din tjänsteleverantör som i sin tur kontaktar dig så snart som möjligt.
Hälsningar