Låsta ip-adresser !!

Tredje försöket att komma in med inlägg här på forumet.




I mina försök att få bredbandet att inte gå ned sig
under kvällstid, vilket också finns felanmälan på, har jag bl.a försökt med flera routers och test med dator
direkt i LAN1 på Multiservice gatewayen. Detta har troligen orsakat att
ip-adresserna överstiger de tre (3) vilka tillåts från Telge.

Bahnhof kan inte hjälpa utan hänvisar till er, dvs att man från deras sida har skapat ett ärende mot er.
Dock, ärendet (BAHN-id:777608) har varit aktiv sedan i
söndags från Bahnhofs sida men ingen återkoppling har skett från Telges sida.

På uppmaning av Bahnhof och diverse trådar har jag försökt att få till en återställning av IP-adresser utan att det lyckats. Bl.a. har följande gjorts:

Gatewayen (fiberboxen) har varit urkopplad LAN (8timmar) utan förändring samt även provad att vara avstängd (12timmar) utan att dessa adresser låses upp/nollas.

Nu ber jag er, SNÄLLA!
Kan ni göra detta snabba jobb så att jag kan jobba hemmifrån? Har nu haft detta problem i tre dagar.
Med vänlig hälsning
Niklas
Hornstenen2






Niklas Berglund Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.