Låsta ip-adresser !!
Tredje försöket att komma in med inlägg här på forumet.
I mina försök att få bredbandet att inte gå ned sig
under kvällstid, vilket också finns felanmälan på, har jag bl.a försökt med flera routers och test med dator
direkt i LAN1 på Multiservice gatewayen. Detta har troligen orsakat att
ip-adresserna överstiger de tre (3) vilka tillåts från Telge.
Dock, ärendet (BAHN-id:777608) har varit aktiv sedan i
söndags från Bahnhofs sida men ingen återkoppling har skett från Telges sida.
På uppmaning av Bahnhof och diverse trådar har jag försökt att få till en återställning av IP-adresser utan att det lyckats. Bl.a. har följande gjorts:
Gatewayen (fiberboxen) har varit urkopplad LAN (8timmar) utan förändring samt även provad att vara avstängd (12timmar) utan att dessa adresser låses upp/nollas.
Nu ber jag er, SNÄLLA!Kan ni göra detta snabba jobb så att jag kan jobba hemmifrån? Har nu haft detta problem i tre dagar.
Med vänlig hälsning
Niklas
Hornstenen2
Följ inlägget
1
följare
Jag tar frågan vidare internt. Återkommer med information till din mejladress.