Kösystem
Hej! Jag fick ett påminnelsemail för precis 2 veckor sedan om att jag behöver förnya min intresseanmälan för att stå kvar i er bostadskö. När jag försöker logga in för att göra detta står det att jag inte finns. Har jag mist min plats i kön redan eller är det något annat fel? Jag har haft semester och har därför inte kollat mailen senaste två veckorna. Känns så oturligt att mista mina ködagar på grund av detta. Har ni möjlighet att se vad problemet är och hjälpa mig så att jag kan återuppta mina ködagar om så är fallet?
Med vänliga hälsningar,
Anna Syversen (fd Wiberg)
Med vänliga hälsningar,
Anna Syversen (fd Wiberg)
Följ inlägget
0
följare
Jag rekommenderar dig att ringa direkt till vår kundservice för att få hjälp med detta. Du når dem på 08-550 221 00 eller via mejl på kundservicebostader@telge.se.
Vänliga hälsningar,