Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
du kan välja att logga in med mobilt bank-id på Mina sidor, då behöver du inget lösenord. Annars väljer du "glömt ditt lösenord" och inväntar ett e-post eller brev (beroende på vilken korrespondensmetod du valt tidigare) med en återställningskod, sedan kan du återställa ditt lösenord.
Hoppas att det var till hjälp.
Vänliga hälsningar,
jag rekommenderar dig att kontakta mina kollegor på kundservice för att kontrollera ditt konto. Ring eller skicka ett e-post på 08-550 221 00 eller kundservicebostader@telge.se
Vänliga hälsningar,
Tack för informationen!
Jag rekommenderar dig att kontakta mina kollegor på kundservice för att kontrollera ditt konto. Ring eller skicka ett e-post på 08-550 221 00 eller kundservicebostader@telge.se