Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Järna stadsnät

När hade ni tänkt att lösa problemet? Det har gått snart 2 dygn och ni håller fortfarande på att felsöka problemet? Har ni någon tidsplan när det här är löst?

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Tack för ditt inlägg,

    Vi är väl medvetna om störningen och nu inväntar jag mer intern information för att kunna besvara din fråga. Jag ber att få återkomma inom kort.
    Nina Nät
  • Hej Robert,

    Har du Bahnhof som tjänsteleverantör?
    Nina Nät
  • Nej jag använder Viasat som tjänsteleverantör.
  • Hej, jag har viasat som leverantör
  • Hej igen,

    Har du felanmält störningen till din tjänsteleverantör?

    Nina Nät
  • Ja vi har pratat med viasat, problemet ligger hos telge anser dom. Eftersom det är något fel i ledningarna.



  • Skickar meddelande privat till dig då vi följer GDPR.
    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.