Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Jag har problem med tv och internet, vad gör jag?

Jag har problem med både min tv och internetuppkoppling som inte fungerar. Vad ska jag göra?
Telge Kundservice

Kommentarer

  • Hej,

    börja alltid med att felsöka på egen hand: Felsökning av internet, telefon och tv

    Om de inte fungerar trots egen felsökning behöver du kontakta din tjänsteleverantör.  Är du osäker på vilken leverantör du har, titta på din internetfaktura så hittar dessa uppgifter.

    Lena
    Telge Kundservice
  • Om ens leverantör vet om problemet o hänvisar till telgenät,  vad gör man då?
  • Hej Camilla,
    För att vi ska kunna felsöka i vårt nät och leta reda på orsaken till problem för dig som kund behöver vi en felanmälan från tjänsteleverantör. Jag behöver be dig kontakta din tjänsteleverantör igen och göra en felanmälan som de då kommer att skicka till oss som nätägare av Stadsnätet.


    Hälsningar

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.