Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Under fliken för Stadsnät och installation kan du läsa mer om hur du installerar din nod till tv samt dator för att nyttja tjänsterna i Stadsnätet.
https://www.telge.se/stadsnatet/installation-och-support/
Lycka till!
Hälsningar
tack för ditt meddelande. Jag skulle rekommendera dig att göra en felanmälan på detta, det gör du enklast via telefon eller mejl. Just nu har vi tillfälligt ändrade öppettider på vår telefonlinje: måndag - fredag 8:00-13:00. Numret till kundservice är 08-550 221 00.
Vill du mejla gör du det till kundservicebostader@telge.se.
Vänliga hälsningar,