Inkopplad på fel adress

Min kundnod blev inkopplad på fel adress efter avbrottet --suck suck
Karlsviksgränd 8 ska det vara men ni la in 5
Lars Cidh Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Lars,
    Jag har pratat med vår driftavdelning och tittat på vad det är som kan ha hänt.
    Vi kan se att det precis som du säger har startats ett abonnemang i ditt namn under måndagen den 11 november på Karlviksgränd 5.
    Tjänsten är bortkopplad genom din tjänsteleverantör under dagen idag den 14 november och ledtiden till det att tjänsten är helt borta från systemet är cirka två veckor.
    Jag kan inte tala om varför det här har skett men jag kan se att du har tre aktiva tjänster på din korrekta adress Karlviksgränd 8 och att allt ser korrekt ut med dessa tre tjänster i våra system.

    Jag är ledsen att du har drabbats av detta och hoppas att allt fungerar som det ska nu.

    Tack för ditt engagemang!


    Hälsningar
    Lovisa

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.