Inget stadsnät sen 14 Nov

Hej,
Sen den 14 Nov har jag inget stadsnät. Jag får ingen ip adress helt enkelt. Kontaktade Bahnhof som har lagt ett ärende hos er. Men det var för mer än 10 dagar sen, och inget verkar hända. Enligt Bahnhof har de inte fått någon info om att ni gjort något och jag har fortfarande inget stadsnät.Vad händer egentligen hos er ? Och när får jag ett fungerande stadsnät? Bor på Galoppvägen i Södertälje
Göran Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Göran,
    Jag har pratat med vår driftavdelning och vi har ett ärende lämnat från Bahnhof med dig som kund. Du ligger som prioriterad kund i våra system och en utav våra tekniker kommer att ringa dig. Vi ringer från dolt nummer från driftavdelningen, vilket kan vara bra att veta!


    Hälsningar
    Lovisa
  • Hej,
    Bahnhof meddelade mig på eftermiddagen idag att tekniker gjort någon sorts omkoppling för mitt anslutning och de trodde det nu skulle fungera. Tyvärr kan jag meddela att det fortfarande inte fungerar. Wan lampan lyser grön på kundnoden men jag får ingen ip-adress, nu har det varit så i två veckor.
    Göran
  • Hej Göran,
    Jag har prata med vår driftavdelning igen och vi kan se att vi har fått ytterligare ett ärende lämnat från din tjänsteleverantör. Det är som du beskriver så att vi har genomfört en åtgärd i systemet och då allt såg fungerande ut hos oss har vi klarrapporterat till din tjänsteleverantör.
    Vi har nu ditt nya ärende hos oss och vi kommer att arbeta för att hjälpa dig så snart som möjligt.

    Tack för ditt tålamod!

    Hälsningar
    Lovisa
  • Oproffsigt
    Sargon Adam

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.