Inget fungerande internet
Vi har inget Internet efter den 11 nov!!! Bor på Furuvägen i Järna och har Viasat som leverantör. Har kontaktat er som säger att ni bara ser stora fel på stadsnätet. Annat har någon hand om som jag inte kan kontakta själv utan måste gå via leverantören. Har varit i kontakt med Viasat flera gånger som säger att felet ligger hos er. Står även på deras hemsida under Felanmälan att 'avvakta - felsökning pågår'. Hur länge ska detta pågå???
Tacksam för ett snabbt svar som inte innebär att ni bara säger att felet inte är ert! Ni kanske rent av måste koppla in driftchefen Johan Dillman.
Tacksam för ett snabbt svar som inte innebär att ni bara säger att felet inte är ert! Ni kanske rent av måste koppla in driftchefen Johan Dillman.
Följ inlägget
0
följare
Jag har pratat med vår driftavdelningen gällande ditt ärende och de hade ett fel på en adress på Furuvägen bland sina inkomna ärenden. Vi har nu uppgraderat mjukvaran i kundnoden på adressen och allt ser ut att fungera som det ska nu.
Jag hoppas att du nu ska ha en fungerande tjänst igen!
Hälsningar
Hoppas ni hittar felet och rättar till det snarast.
Blir dyrt för oss då vi måste köpa extra GB från mobiloperatören!
Jag behöver be dig att ta kontakt med din tjänsteleverantör där du är kund och göra ytterligare en felanmälan. Allt ser rätt ut i systemen hos oss när vi tittar på din anslutning nämligen.
Vi har inte fått in något ärende i ditt namn från din tjänsteleverantör och det behöver vi ha för att kunna felsöka och göra en bedömning på vad det kan vara för fel.
Hälsningar