Ingen internetanslutning

Ingen internetanslutning sen igår em
När tänker ni fixa driftstoppet? Jag kan inte leverera jobb och förlorar pengar/uppdrag pga av detta, vem ersätter mig? Andra ggn på kort tid detta händer, jag hade aldrig installerat fiber om jag hade vetat detta, bedrövligt Telge Stadsnät!
Carina Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Carina,
    Jag förstår din frustration. Hör av dig till din tjänsteleverantör där du är kund och gör en felanmälan. De kommer då att skicka ett ärende till oss som gör att vi kan gå in och titta på hur det ser ut för dig och ta reda på vad det är som gör att du har återkommande störningar.


    Hälsningar
    Lovisa
  • Hej jag gjorde en felanmälan kl 08 till Telenor och ytterligare en på em och fick båda gångerna beskedet att det var driftstörningar hos stadsnätet. Samma sak förra ggn detta hände.
    Carina
  • Hej,
    En felanmälan ska alltid kunna lämnas hos tjänsteleverantören oavsett pågående driftstörning eller inte. Jag ska höra med vår driftavdelning och återkommer till dig så fort jag vet mer. Tack för ditt tålamod!


    Hälsningar
    Lovisa
  • Hej fortfarande ingen uppkoppling, det gäller även grannen, som har en annan leverantör.
    Carina
  • Hej Carina,
    Jag behöver veta mer om dina kunduppgifter och var du bor någonstans. Jag kontaktar dig på din mailadress som är kopplad till ärendet.


    Hälsningar
    Lovisa

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.