Ingen anslutning till Internet på grund av fel i stadsnätet
Hej!
Jag har tappat anslutningen till internet sedan den 7 januari och jag har felanmält problemet till min internetleverantör sedan dess, de diagnostiserade problemet och kom till slutsatsen att problemet ligger i själva stadsnätet. Men sedan den 14 januari är mitt ärande fortfarande på "väntar på samarbetspartner", det vill säga Telge stadsnät. Idag ringde jag min internetleverantör efter att det har det gått nästan tre veckor och deras svar var att Telge stadsnät inte har svarat på felanmälan än, enligt min internetleverantör.
Det finns inget sätt för en kund att kontakta Telge stadsnät heller, och min internetleverantör får inte heller något svar så jag tänkte att det kan vara en bra idé att posta här och be om hjälp!
MVH
Simon.
Jag har tappat anslutningen till internet sedan den 7 januari och jag har felanmält problemet till min internetleverantör sedan dess, de diagnostiserade problemet och kom till slutsatsen att problemet ligger i själva stadsnätet. Men sedan den 14 januari är mitt ärande fortfarande på "väntar på samarbetspartner", det vill säga Telge stadsnät. Idag ringde jag min internetleverantör efter att det har det gått nästan tre veckor och deras svar var att Telge stadsnät inte har svarat på felanmälan än, enligt min internetleverantör.
Det finns inget sätt för en kund att kontakta Telge stadsnät heller, och min internetleverantör får inte heller något svar så jag tänkte att det kan vara en bra idé att posta här och be om hjälp!
MVH
Simon.
Följ inlägget
1
följare
Tack för din fråga. Jag har vidarebefordrat ditt ärende till vår driftschef för stadsnätet. Vi återkommer med svar inom kort.