Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Du får upp just dina datum om du slår in din adress i vår tjänst på hemsidan:
https://www.telge.se/atervinning/tomning/
Om din adress saknas, så ställ frågan till atervinning@telge.se så hjälper de dig.
Vänliga hälsningar
Våran gröna tunna som tömdes på Julafton hade våra hjältar renhållarna sönder(plasten i gångjärnet i locket) vad gör vi med tunnan?
Byts den ut eller skickar ni ett nytt lock så kan jag fixa så det kommer på plats.
Adress: (borttagen pga GDPR)
Tack för ditt inlägg.
Självklart ska du ha en hel soptunna! Vi byter ut din soptunna till en ny under nästa vecka.
Den är redan levererad.
Gott Nytt år till dig Nina.
Toppen!
Får önska dig/er detsamma!
Jag behöver byta soptunnor till mindre modell
Bor på (borttaget pga GDPR). /Gittan
Var snäll och gör den beställningen till atervinning@telge.se istället, eller ring på telefon 08-550 222 33 och uppge din fastighetsbeteckning.
Vänliga hälsningar