Fråga om kundnod

”Port 1” på vår kundnod (Telge stadsnät) fungerar inte. Vi får efter detta inte längre fullt fungerande internet. Vår internetleverantören (Com Hem) har inget fel från deras sida, så felet borde vara på kundnoden. Vad ska jag göra?
Susanna Elfvendahl Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Susanna,
    En felanmälan behöver lämnas till din tjänsteleverantör, precis som du har gjort. Kan tjänsteleverantören inte se att det är någon typ av driftproblematik hos dig ska tjänsteleverantören skicka ett ärende till oss på Telge Nät så att vi kan göra en felsökning och se vad det är som gör att du inte har en fungerande tjänst och lösa problemet.

    Hälsningar
    Lovisa Nät/Återvinning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.