Fiber i Nykvarn

Fibernätet fungerar inte i nykvarn, när är det åtgärdat!Störningar på tv

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Tack för din fråga.

    Fibernätet fungerar. Det är i leveransen av tjänsten IP-tv det förekommer störningar gäller kunder som har avtal med Telenor, Viasat och ComHem. Felsökning pågår tillsammans med tjänsteleverantörerna för att hitta orsaken. Här hittar du information om störningen https://www.telge.se/kundservice/driftstatus/
    Nina Nät/Återvinning
  • Har fortfarande fel på tvn, efter 7 dagar måste vara väldig komplicerat att få ordning på detta.Trodde att tekniken hade gott framåt 2021 att felsökning  var att man hade kontroll när felen kom upp.Har Telge nät någon aning när felet är åtgärdat
    Thomas
  • Hej Thomas,

    Tack för ditt inlägg,

    Vi är medvetna om att driftstörningar påverkar din vardag. För oss är det viktigt att vårat nät fungerar som det ska och att vi kan säkra våra leveranser till våra kunder. Vi gör vårt yttersta för att hitta vad som orsakar störningen och felsökning pågår tillsammans med din tjänsteleverantör. Vi uppdaterar informationen löpande på Telge.se/driftstatus och du ska även hitta mer information på hemsidan hos den tjänsteleverantör du har ditt avtal med.

    För närvarande har jag inget sluttid för när detta är åtgärdat.
    Nina Nät/Återvinning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.