Fiber i Mölnbo

Hej! Ni uppger att fiber i södra Mölnbo är åtgärdat. Trots det har vi ingen uppkoppling. Haft kontakt med leverantör flera gånger.

Kommentarer

  • Hej Ina,

    Tack för ditt inlägg.

    Det var tråkigt att höra att det inte fungerar.

    Har du provat att starta om din router hemma?
    Vad får du för information av din tjänsteleverantör?

    Självklart ska jag höra mig för internt om vi har fått in felanmälan från de tjänsteleverantörer som levererar tjänster i vårt nät.

    Ber att få återkomma i ärendet.
    Nina Nät/Återvinning
  • Liknande problem här. Kommer ut på nätet efter mycket om och men, men hastigheten är mindre än 10mbit i båda rikningar trots gigabitanslutning direkt till jacket.
    Leverantör ser inget från deras sida.
    Richard
  • Hej,

    Har ni fortfarande samma problem? eller har det löst sig?
    Nina Nät/Återvinning
  • Det är fortfarande problem. Under 50mbit nedströms och nästan noll uppströms. Felsökt tillsammans med leverantör och ärende ligger mot er på Telge.
    Richard
  • Hej,

    Tack för info. Jag har meddelat våra tekniker om att det fortfarande finns problem. De meddelade just att dem fått in en felanmälan från tjänsteleverantör och har påbörjat felsökning. Återkommer så snart jag har mer information att ge.
    Nina Nät/Återvinning
  • Det har löst sig, det är fel på routern. Vi får en ny om några dagar.
    Ina
  • Hej Ina,

    så bra att löst sig för dig. Tack för att du meddelade oss!

    Vänlig hälsning,
    Anni
    Telge Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.