Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Tack för ditt inlägg.
Det var tråkigt att höra att det inte fungerar.
Har du provat att starta om din router hemma?
Vad får du för information av din tjänsteleverantör?
Självklart ska jag höra mig för internt om vi har fått in felanmälan från de tjänsteleverantörer som levererar tjänster i vårt nät.
Ber att få återkomma i ärendet.
Leverantör ser inget från deras sida.
Har ni fortfarande samma problem? eller har det löst sig?
Tack för info. Jag har meddelat våra tekniker om att det fortfarande finns problem. De meddelade just att dem fått in en felanmälan från tjänsteleverantör och har påbörjat felsökning. Återkommer så snart jag har mer information att ge.
så bra att löst sig för dig. Tack för att du meddelade oss!
Vänlig hälsning,
Anni