Fiber i Mölnbo
Hej! Ni uppger att fiber i södra Mölnbo är åtgärdat. Trots det har vi ingen uppkoppling. Haft kontakt med leverantör flera gånger.
Följ inlägget
2
följare
Tack för ditt inlägg.
Det var tråkigt att höra att det inte fungerar.
Har du provat att starta om din router hemma?
Vad får du för information av din tjänsteleverantör?
Självklart ska jag höra mig för internt om vi har fått in felanmälan från de tjänsteleverantörer som levererar tjänster i vårt nät.
Ber att få återkomma i ärendet.
Leverantör ser inget från deras sida.
Har ni fortfarande samma problem? eller har det löst sig?
Tack för info. Jag har meddelat våra tekniker om att det fortfarande finns problem. De meddelade just att dem fått in en felanmälan från tjänsteleverantör och har påbörjat felsökning. Återkommer så snart jag har mer information att ge.
så bra att löst sig för dig. Tack för att du meddelade oss!
Vänlig hälsning,
Anni