Felanmälan ärende nr 18139320
Telenor har varit kontakt med er betr mitt bredband.
Ni svarar inte, varför??
Telenor har uppdaterat ärendet idag
Ni fick ärendet förra veckan
Jag har själv varit kontakt med er.
Hade en tekniker från er hemma hos mig.
Man bytte ut noden och fick bredbandet att fungera
under en vecka.
Vad hander hos er??
Mvh
Gösta Ahlin
Ni svarar inte, varför??
Telenor har uppdaterat ärendet idag
Ni fick ärendet förra veckan
Jag har själv varit kontakt med er.
Hade en tekniker från er hemma hos mig.
Man bytte ut noden och fick bredbandet att fungera
under en vecka.
Vad hander hos er??
Mvh
Gösta Ahlin
Följ inlägget
0
följare
Tack för ditt inlägg.
Vad bra att du gjort en felanmälan till din tjänsteleverantör Telenor. Då har de säkert vidareförmedlat detta till oss på Telge Nät. För mer information om hur vi hanterar felanmälan läs här https://www.telge.se/stadsnatet/felanmalan/
Det jag vet just nu är att Telenor och två andra tjänsteleverantörer har störningar något vi tillsammans arbetar på att lösa, läs mer här https://www.telge.se/kundservice/driftstatus/
För din information raderar jag dina kontaktuppgifter ovan då dessa ligger publikt. Det gör jag för att skydda dina personuppgifter enligt GDPR.