Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur når jag felanmälan?

Hej nån har ringt 2 gånger har inte haft mobil. Tror de angår balkongen behöver fortfarande nån som fixar den.

Kommentarer

  • Hej Andrea,

    det verkar som om ditt ärende kring din balkong gäller felanmälan i din bostad. Då ringer du enklast in till oss på telefonnummer 08-550 221 00

    Här finns mer information hur du kan felanmäla olika saker och komma i kontakt med just felanmälan: https://www.telge.se/kundservice/felanmalan/

    Vänlig hälsning,
  • Hej!
    Vi har flyttat till ny lägenhet, vi har anmält att vi har problem på vägg i badrummet, problemet är tapeter är gammal , äcklig och det finns lukta illa i badrummet, Jag undrar! när ni kan komma och fixa detta?

  • Hej Faten,

    För att kunna hjälpa dig behöver du kontakta kundservice på telefonnummer 08-550 221 00 så ska vi se över din felanmälan.

    Det går det även bra att mejla till: kundservicebostader@telge.se

    Med vänlig hälsning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.