Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
det verkar som om ditt ärende kring din balkong gäller felanmälan i din bostad. Då ringer du enklast in till oss på telefonnummer 08-550 221 00
Här finns mer information hur du kan felanmäla olika saker och komma i kontakt med just felanmälan: https://www.telge.se/kundservice/felanmalan/
Vänlig hälsning,
Vi har flyttat till ny lägenhet, vi har anmält att vi har problem på vägg i badrummet, problemet är tapeter är gammal , äcklig och det finns lukta illa i badrummet, Jag undrar! när ni kan komma och fixa detta?
För att kunna hjälpa dig behöver du kontakta kundservice på telefonnummer 08-550 221 00 så ska vi se över din felanmälan.
Det går det även bra att mejla till: kundservicebostader@telge.se
Med vänlig hälsning