Er urusla kundservice

I morse ringde jag för att jag vill få reda på vilken typ av elmätare jag har jag ville kontrollera om min elmätare klarar ett rörligt elabonnemang till mitt fritidshus. Då fick jag ett inspelat meddelande som sa att ni hade utbildning fram till klockan 10. När jag ringde klockan 10 nytt meddelande att utbildningen var fram till klockan 11. Klockan 11 ringde jag och då ett nytt meddelande om att det var lunchstängt. Då ringde jag vaäxeln och bad att få bli kopplade till chefen för kundservice, det visade sig att växeln inte visste vem det var utan kopplade mig till felperson. De jag fick kontakt med gav mig numret till chefen för kundservice som inte svarade och det inte gick att lämna något meddelande till. Ett par timmars väntan pga  extremt dålig kundservice. Är detta låga beroende på er monopol ställning som elnäts ägande? Med vänlig hälsning, Hans Kjelleryd

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Tack för informationen. Jag har skickat ärendet vidare och fått återkopplat att ansvarig kontaktat dig. Jag tar nu bort ditt telefonnummer då detta är ett publikt forum och därför vill vi skydda dina personuppgifter.
    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.