Elräkning

Hej, jag undrar om ni skulle kunna lägga till mitt namn på våra elräkningar ifrån er? Just nu står bara min sambos namn men vi betalar räkningarna tillsammans. Skulle nämligen behöva elräkningen som personbevis i ett annat ärende.

Adressen det gäller är Dirigentallén 12 i Skanör

Maja Boström

Kommentarer

  • Hej Maja,

    Tack för din fråga, för att få hjälp med ditt ärende ber jag dig istället kontakta Telge Energis kundservice.

    Öppettider

    måndag-torsdag 8-17 och fredag 8-15

    Kundservice privatkund
    Telefon: 0200-43 76 45

    Mail: kundservice@telgeenergi.se

    Gäller ärendet inkasso mailar du: ekonomigruppen@telgeenergi.se

    Just nu är det väldigt långa köer då många ringer in angående priserna på elmarknaden.


    Nina Nät
  • Hej
    Gjorde visst en dumhet när jag kontaktade er i går. Läste inte så noga på avtalsförnyelsen. Fick för mej att det var ett feltryck på förnyelsen. (vilket det inte var). Kommer att skicka in den i morgon. Kommer att välja "tryggt avtal".
    Åke Uhlin
  • Hej Åke,

    Tack för din fråga. För att få hjälp med ditt ärende behöver du kontakta Telge Energis kundservice:

    Kundservice privatkund
    Många ringer och mejlar just nu vår kundservice och väntetiderna kan därför vara längre än vanligt. Vi tipsar om att söka bland våra vanliga frågor och svar eller läsa det vi vet om elpriset här

    Telefon: 020-34 40 40

    Vi har öppet måndag - torsdag kl. 8.00-17.00 och fredagar kl. 8.00-15.00


    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.