elavtal

Hej!
Jag har två olika elavtal med Telge och fick min första faktura för det ena (i Nyköping) via mail för lite sen. Anläggningsid 735999100053593262 och. Inga konstigheter där, förutom att jag fick två olika mail med i stort sett samma innehåll (belopp att betala var noll i det ena) och med samma specifikation. Men när jag loggar in på mina sidor syns inga avtal alls! Det andra avtalet gäller sommarstället på Husarö i Stockholms skärgård. Där har det inte kommit någon faktura än.
Varför ser jag inte mina elavtal?
mvh
Marianne Bornefelt
Marianne Bornefelt

Kommentarer

  • Hej Marianne,

    Tack för info.

    För att få hjälp med ditt ärende ber jag dig istället kontakta Telge Nät kundservice, mejla nat@telge.se eller ring 08-550 233 00
    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.