e faktura

min make har haft efaktura och är nu avliden. Banken är nedstängd. Jag kan inte ändra något själv.Inloggningen fungerar alltså inte
Hur gör jag Har suttit i telefonkö i 53 min o fick veta vid uppringning 28 min
Ingrid Oxenby

Kommentarer

  • Hej Ingrid,

    Tack för din fråga och beklagar din mans bortgång. För att kunna hjälpa dig vidare med ditt ärende behöver jag veta om fakturan gäller elhandel eller elnät- då detta är två olika bolag (Telge Nät och Telge Energi).
    Nina Nät
  • Telge energi
    Ingrid Oxenby
  • Hej Ingrid,

    Tack. Vi som svarar här har inte tillgång till några system och kan därför inte registrera ditt ärende eller komma åt några uppgifter.

    Därför behöver du kontakta Telge Energis kundservice. Är det kötider så är tipset att mejla.


    Öppet måndag - torsdag kl. 8.00-17.00 och fredagar kl. 8.00-15.00

    Kundservice privatkund
    Telefon: 0200-43 89 56

    Mejl: kundservice@telgeenergi.se


    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.