Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Allt sker per automatik, du som kund ska inte behöva göra något.I skrivandes stund inväntar jag mer information om nattens arbete och ber att få återkomma med mer information så snart jag fått svar.
Arbetet har löpt på enligt plan och redan 04.30 såg vi att trafiken fungerade som vanligt igen. Har du fel på din utrustning ber vi dig kontakta din tjänsteleverantör, den du har avtalet med. Vi får i uppdrag av tjänsteleverantörerna att felsöka om störningen beror på något fel i vårt ledningsnät.
Det låter inte bra, tack för informationen.
Jag skickar ett mejl till dig så tar jag dina kontaktuppgifter där.