Till senaste kommentaren

Död kundnod behöver bytas ut av servicetekniker

Hej,
Den 21 december slutade vår kundnod att fungera. Detta felanmäldes till tjänsteleverantören direkt, som i sin tur 9min senare vidarebefordrade detta till er.
Idag den 9 Januari är ärendet fortfarande inte öppnat hos er, och statusen hos tjänsteleverantören är: "Väntar på svar från samarbetspartner".

Då det verkar omöjligt att komma i kontakt med stadsnätsavdelningen både för mig och tjänsteleverantören - hur går jag tillväga för att få hem en servicetekniker för byte av kundnoden?

Tobias Lööf Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Tack för ditt mejl. Jag fick besked om att du fått en personlig kontakt hos oss så nu hoppas jag att det löst sig för dig. I annat fall är du välkommen att kontakta oss igen.

    Trevlig helg!
    Nina Nät/Återvinning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.