Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Död kundnod behöver bytas ut av servicetekniker

Hej,
Den 21 december slutade vår kundnod att fungera. Detta felanmäldes till tjänsteleverantören direkt, som i sin tur 9min senare vidarebefordrade detta till er.
Idag den 9 Januari är ärendet fortfarande inte öppnat hos er, och statusen hos tjänsteleverantören är: "Väntar på svar från samarbetspartner".

Då det verkar omöjligt att komma i kontakt med stadsnätsavdelningen både för mig och tjänsteleverantören - hur går jag tillväga för att få hem en servicetekniker för byte av kundnoden?

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Tack för ditt mejl. Jag fick besked om att du fått en personlig kontakt hos oss så nu hoppas jag att det löst sig för dig. I annat fall är du välkommen att kontakta oss igen.

    Trevlig helg!
    Nina Nät

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.