Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
från och med den dagen som ditt barn fyller 16 år kan denne ställa sig i vår bostadskö. Det går dessvärre inte att ställa ett yngre barn i bostadskö. Är barnet 16 år eller äldre idag ställer sig barnet i bostadskö genom Mina sidor: https://minasidor.telge.se/
Vänliga hälsningar,
Hur gör jag då om jag vill ha 2 barn på samma mailadress?
då förstår jag. För varje sökande krävs en unik mejladress, så du kan inte ha dina två barn registrerade på samma mejladress. Skapa istället en ny mejladress som ni kan använda för att ställa ditt barn i kön.
Vänliga hälsningar,