Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Tack för din fråga. För att få svar på din fråga behöver du kontakta Telge Energi.
Kontakta kundservice
Många ringer och mejlar just nu vår kundservice och väntetiderna kan därför vara längre än vanligt.
Ring oss på: 0200-43 86 81
Vi har öppet måndag - torsdag kl. 8.00-17.00 och fredagar kl. 8.00-15.00
Du kan också maila oss på kundservice@telgeenergi.se
Hälsningar Sara
Tack för er fråga. Vi har inga tekniska problem med telge.se eller Telge Näts Mina sidor. Är det Telge Energis Mina sidor ni har problem med så behöver ni kontakta deras kundservice.
Kundservice privatkund
Många ringer och mejlar just nu vår kundservice och väntetiderna kan därför vara längre än vanligt. Vi tipsar om att söka bland våra vanliga frågor och svar eller läsa det vi vet om elpriset här
Telefon: 020-34 40 40
Förväntad väntetid: 1-2 timmar
Mejl: kundservice@telgeenergi.se
Förväntad svarstid: 1 vecka
Vi har öppet måndag - torsdag kl. 8.30-17.00 och fredagar kl. 8.30-15.00