Välkommen till Telges kundforum. Här hittar du aktuella och vanliga frågor och svar och du kan också ställa en fråga till oss.
Just nu har vi längre väntetid i telefon och längre handläggningstider än vanligt. Vi kommer att återkoppla i olika ärenden så fort det går.
Tänk på att i vårt öppna kundforum kan alla läsa det du skriver. Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-17 och fredagar kl. 8-15.
Om ditt ärende gäller felanmälan eller om du vill komma i kontakt med oss är du välkommen att kontakta vår kundservice: https://www.telge.se/kundservice/
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge AB och ett flertal dotter- och intressebolag. Telge AB ägs av Södertälje kommun.
Här kan du som är intresserad läsa mer: www.telge.se
Tack för din fråga!
Det ser ut som att din fastighet är ansluten till fiber, dock inte till oss på Telge Nät Stadsnät. Jag skulle råda dig till att ta kontakt med Svenska Stadsnät som jag tror kan hjälpa dig att hitta rätt.
Hälsningar
Jag bor i fronbacken 23 leg nummer 1402
Jag vill veta om jag ansluten?
Tack för din fråga.
Enligt våra uppgifter så är din lägenhet ansluten till Telge Nät stadsnät.För att få igång dina tjänster behöver du välja tjänsteleverantör läs mer om utbud här https://www.telge.se/stadsnatet/jag-ar-ansluten/
Trevlig helg!